Der hører en postkasse til hver lejlighed, som er placeret ved indgangen til den respektive opgang.

Det er ejers ansvar at postkassen bliver tømt regelmæssigt uanset om det drejer sig om reklamer eller almindelig post. Ligeledes skal ejer sørge for at postkassen er lukket og i funktionel stand. Hvis en postkasse går i stykke, så skriv til bestyrelsen, så vi kan få den fikset.

Vi undgår helst "hjemmelavede" skilte på postkassen, så har du ikke et flot, hvidt skilt, så bestil et via formularen her på siden. Det er gratis og skiltet skiftes i løbet af 10 dage.

Reklamer NEJ TAK

Hvis en postkasse ikke tømmes eller reklamer/post efterlades i opgangen, hører vi gerne om det i bestyrelsen, så vi kan tage kontakt til ejer. Ønsker man ikke reklamer, kan man tilmelde sig "reklamer nej tak" hos PostNord.

Skriv navnene på beboere i lejligheden. Der er plads til 40 tegn inklusive mellemrum, så tæl selv efter, så vi kan gøre det rigtigt første gang 👌