Yousee - sidste orientering fra bestyrelsen

Så er der kommet brev fra Yousee, som er leveret i postkassen hos alle ejere.

Har du ikke modtaget et brev - eller er brevet stilet til en tidligere ejer (altså forkert navn) - skal du kontakte Yousee kundeservice (telefon 70704765)

Det gratis fuldpakke signal som Yousee har aktiveret som kompensation for forsinkelsen, bliver deaktiveret ved udgangen af januar.

Det vil sige, at hvis du ønsker TV-signal fra Yousee fremover, skal du følge instruksen i brevet og kontakte Yousee kundeservice (eller gå til webadressen i brevet) for at vælge pakke.

Denne pakke vil så være gældende fremover, og fakturering vil ske fra 1. januar 2021 - direkte fra Yousee.

Ønsker du ikke at modtage TV-signal fra Yousee, skal du ikke foretage dig noget.

Oprettelsen er gratis til og med 2. februar 2021.

Giver dette anledning til nogen spørgsmål, henviser vi til Yousee kundeservice, da foreningen nu officielt ikke er involveret i administration af kundeforhold med Yousee længere.